Ruil en Retourprocedure

Retourprocedure

Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren. Deze procedure geldt ook voor het ruilen van producten. Op deze manier kunnen we uw retour zo snel en efficiënt mogelijk verwerken.

- Meld binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de bestelling dat u een bestelling (gedeeltelijk) wilt retourneren. Dit kan per mail via het E-mail of telefonisch op telefoonnummer 0031 6 468 305 25. Indien u wilt ruilen kunt u verder op deze pagina lezen hoe het nieuwe product besteld kan worden.
- De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons worden verzonden. (Zelf afgeven is uiteraard ook mogelijk.)
- De consument draagt het risico voor beschadiging of verlies van een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs goed te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij de vervoerder.

Dit kunt u verwachten van ons:
- Zodra het retour pakket binnen is sturen we per mail een bevestiging van ontvangst.
- De producten worden door een medewerker gecontroleerd en beoordeeld op eventuele gebreken en compleetheid.
- Als alles akkoord is storten we dezelfde dag het totale aankoopbedrag terug. De wijze waarop we dit doen is afhankelijk van de bij de bestelling gekozen betaalmethode.


Producten ruilen

U kunt producten ruilen door de te vervangen product(en) te retourneren volgens bovenstaande retour procedure, en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsten op onze website. Zo ziet u gelijk of het gewenste artikel nog beschikbaar is. Ook hebt u het nieuwe product op deze manier het snelst in huis! Wij adviseren om uw bestelling meteen te bevestigen, zeker als de voorraad nog maar gering is. Artikelen die u in de winkelwagen plaatst zijn niet gereserveerd!

Als u een nieuwe bestelling plaatst om de verkeerde product(en) te vervangen, houdt er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen of nog een tweede rekening ontvangt. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. De terugbetaling van de retour gezonden producten voeren wij altijd direct bij ontvangst uit.

 

Kosten retourprocedure

Retourneren is uiteraard kosteloos, maar de kosten voor verzending van het product naar ons moet zelf betaald worden. Indien je kiest om een product te ruilen worden er geen nieuwe verzendkosten berekend voor het nieuwe product.

 

Retour adresgegevens

U kunt de te retourneren producten ook direct opsturen naar onderstaand adres, maar we geven de voorkeur aan bovenstaande procedure. Zo kunnen we in overleg beslissen wat de beste en snelste oplossing is uw specifieke situatie, en bij ontvangst u retour zo snel mogelijk verwerken. Indien u bovenstaande retourprocedure niet volgt kan de afhandeling van uw retour mogelijk vertraging oplopen. Indien u de procedure niet volgt is het noodzakelijk dat u (een kopie van) de factuur toevoegt aan het pakket!

iPhone Smartphone Reparatie Asten
Afdeling retour
Burgemeester Wijnenstraat 17, 5721 AG ASTEN
The Netherlands